? ??????????????Girly Hearts (New)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (30 Ratings)??13 Grabs Today. 5896 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Flower Trail? ????? ?? ???Rating: 4.4 (8 Ratings)??12 Grabs Today. 2626 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 20 November 2009

Tempahan Online

Tempahan pertama telahku terima setelah aku wujudkan blog ni..alangkah seronok aku waktu menerima panggilan daripada 1st customer yg menelefonku dan menyatakan beliau mendapat info menerusi website ni..Nurul menempah tuala untuk majlis pertunangannya pada 28 November ini. Oleh kerana kami sekampung..maka dia memutuskan untuk mengambil sendiri tuala tersebut apabila aku pulang ke kampung...lega rasanya..yer lah takut nanti post x sampai lak..naya dia. Apapun cuti ni memang banyak tempahan yang perlu aku segerakan. Pihak sekolah pulak mahu aku menyiapkan name tag untuk 500 orang murid, bermakna aku kena buat dalam 1000 keping name tag!! Banyakk tuuu... x pa...assistantku (hubby aku ler..) sanggup membantu katanya. Jiran-jiran sibuk menempah sulaman tuala untuk hadiah kenduri..senang kata mereka!!
AKu bukan profesional..cuma sekadar mencuba dan memenuhi masa lapang..sikit2 cuba lama2 jadi bukit..kan???

0 ulasan: